Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne/terapii pedagogicznej dla starszych uczniów odbywają się w formie grupowej lub indywidualnej - dostosowanej do potrzeb          i możliwości ucznia. Wielu uczniów wybiera samodzielną pracę wg klucza opracowanego przez prof. Martę Bogdanowicz 

Tygodniowe ćwiczenia poprawnej pisowni - samodzielna praca starszych uczniów.

Cel pracy nad sobą:

Bardzo ważne, aby kontynuować, odpowiednio dobrane do wieku, ćwiczenia funkcji słabiej rozwiniętych (słuchowe,wzrokowe, kinestetyczne, koncentracji uwagi), które uczeń wykonywał na wcześniejszym etapie edukacji. Zaprzestanie pracy nad sobą może skutkować brakiem oczekiwanych efektów nauki. Często uczniowie tzw. „dyslektyczni” wkładają bardzo dużo wysiłku i czasu na naukę, a efekty ich pracy są zaledwie dostateczne. Tak się dzieje, gdy nie są w stanie wykorzystać swojego potencjału. Przeszkadzają im w tym problemy z koncentracją uwagi, pamięcią świeżą, wzrokową, słuchową, itd.

Zapraszam na konsultację wszystkich uczniów, którzy mają stwierdzone trudności w nauce z uwagi na dysleksję rozwojową, ale też innych, którzy chcieliby efektywniej podejść do tematu uczenia się.